fredag, augusti 15

Tråkiga nyheter

Bonusen kommer inte tillbaka från sin mamma, när det väl kom till kritan bestämde han sig för att stanna i Pennsylvania. Detta kom givetvis som en chock för oss då vi inte hade ens den minsta förvarning. Maken är givetvis ledsen och besviken, men han är inte arg då det är Bonusens beslut. Det sista Maken vill är ju att Bonusen ska hamna mitt emellan och känna skuld över det beslut som han tagit, dock var han ärlig och sa till Bonusen att han var ledsen och att vi kommer att sakna honom något enormt. Vi är chockade och även om jag också är ledsen sä är det ju inte ens i närheten av hur Maken måste känna sig, jag vet inte vad jag ska säga jag menar det finns ingenting man kan säga..
Tur att Peanut är på väg, inte för att han/hon ska eller kan ersätta Bonusen, utan så att vi har något positivt att se fram emot.

3 kommentarer:

Meilita sa...

Vilken kalldusch - men som du säger-inte mycket att göra åt. Förstår att det måste vara obeskrivligt jobbigt att ha sitt barn så långt borta...både för pappa och bonusmamman - likväl som för mamman i våras.

Karriärmamman sa...

:( tråkigt...men vad göra. Tycker din man fattade helt rätt beslut, även om det "suger" lite.

Världen är liten… sa...

Meilita: Kalldusch var ordet, suck=o(.
Karriärkvinnan: Ja han hanterade/hanterar det hela jättebra trots att han innerst inne är otroligt ledsen.