torsdag, augusti 7

Pedikyr

Gick och fick en pedikyr igår, inte lika vacker som min vän K. fick i Japan(scrolla ner för bild), men fy fasiken vad skönt det var! Jag menar förutom att småtårna blir vackra, så fick jag både ryggmassage via stolen jag satt i, vilket för övrigt var så j-kla skont att jag nästan fick en ja ni vet.., men sedan ingår det det också en vad- och fotmassage i priset och snacka om mumma för en gravid kvinna=o). Det var helt klart värt sina $30, då jag var på så himla gott humör resten av kvällen!

3 kommentarer:

Meilita sa...

Det var välförtjänt vardagslyx!

Världen är liten… sa...

Meilita: Eller hur? Det håller sig dessutom i cirka 4-5 veckor så jag tycker definitivt det är värt det=o)! Däremot får jag nog ta och kika in och ta en "snabbis" i en av dom där massagstolarna kanske redan imorgon!

BB sa...

Good for you! You get yours :)!!!