torsdag, augusti 28

Klyftan

Ett intressant fenomen med att vara gravid är ju att det inte bara är magen som blir större utan att även bysten ökar i omfång. Om jag ska vara ärlig så hade jag faktiskt sett fram emot det sistnämnda då jag alltid varit åt två lingon på en skärbräda rent storleksmässigt. Hur som haver, vet att dom inte vuxit klart ännu, så känner jag mig inte lika exalterad längre då det är riktigt opraktiskt emellanåt. Inte för att dom är enorma på något sätt, och kanske är det för att jag är så ovan, men fasiken vad obekvämt det är att få t ex brödsmulor och annat krafs ner i behån!

6 kommentarer:

BB sa...

I told you that this side of the fence isn't that great!

Världen är liten… sa...

BB: Ha ha, I know you did but I didn't believe you because how could that possibly be a negative thing=o)!!?

Karriärmamman sa...

Haha, vänta bara tills de börjar spruta mjölk också....

Världen är liten… sa...

Karriärmamman: Minns att svägerskan hade stora problem med det, hon hade noll kontroll över sina "mjölkbomber" inledningsvis!

Dorisettan sa...

Vänta du bara - första dagarna efter förlossningen kommer du att få skåda behag i en storlek som du tidigare bara sett på (barnförbjuden) film! Jag minns att jag bara stirrade på mig själv i spegeln och gapade.... :-D

Världen är liten… sa...

Dorisettan: Har förstått att dom blir enorma, I mina öron låter det dock mera som en skräckfilm än en p-rulle!