söndag, augusti 3

Söndagmorgon

Vaknade 06:20 imorse, pigg som en lärka, va f-n det är ju söndag och jag får sova hur länge jag vill?! Vände och vred på mig i en och en halv timme och skulle precis stiga upp när strömmen gick, tror inte att det var någon liten korre den här gången...Nåja, jag steg upp och tänkte greja lite med datorn(laptop med batteri), sätta igång lite kaffe etc. Hmmmm, datorn gick visserligen igång men eftersom det var strömlöst så hade vi naturligtvis inget internet och kaffebryggaren funkade inte heller, vet inte vad jag tänkte riktigt..

2 kommentarer:

Meilita sa...

Jodu, när det är strömavbrott är det oftast "inte plogat ända fram".
Hur många gånger slår man inte på en strömbrytare för att nanosekunden senare slå sig för pannan och sucka högt!

Världen är liten… sa...

Meilita: Ha ha precis, jag tror jag försökte tända lyset i diverse rum typ 10 ggr...