måndag, augusti 11

Måndagmorgon, åh mitt huvud känns så tungt..

Usch, sov jättedåligt, har ont i huvudet, mår illa och känner mig allmänt nere då det var meningen att Bonusen skulle komma hem idag men nu kommer han inte förrän på onsdag. Hans kära mor hade glömt att dubbelkolla flygtiderna, vilka hade ändrats en timme, trots att han varit där i cirka två månader...Jag ska vara ärlig, jag utgår också från att tiderna är detsamma om jag är på en liten 1-veckas eller 2-veckors semester men jag är alldeles för nitisk och kanske orolig av mig att inte kolla om det , som i det här fallet, har gått 2 månader sedan han reste och cirka 4 månader sedan man bokade biljetten... Maken är givetvis jättenere idag, då han inte sett sin son sedan den 10 juni och tagit ledigt idag bara för att få umgås hela dagen!

5 kommentarer:

Meilita sa...

Trist :-/

Dorisettan sa...

Urk! Ni får krama på varandra stället.

BB sa...

Frustrating and inconsiderate! That's all I've got to say about that.

Karriärmamman sa...

Näää....vad trist.... Får han en extra dag då?

Världen är liten… sa...

Meilita: Ja, jättetrist...
Dorisettan: Ja det och se på OS.
BB: No kidding, what if it was the first day of school the following day?
Karriärmamman: Vi har honom majoriteten av tiden så vi ska väl inte klaga alltför mycket...Det är bara det att vi saknar honom då vi inte sett honom på över 2 månader!