onsdag, februari 6

Augusti

Fick en inbjudan till ett bröllop i Sverige i sommar, den 23 augusti för att vara exakt, fran min kara van J. Vi pluggade ihop i Umeå och även om vi inte hörs mer än kanske 1-2 gånger per år så anser jag henne ändå vara en av mina nära vänner. Tyvärr så kan vi inte fara dit, trots att vi planerar en Sverige resa i sommar och vi ännu inte bokat biljetterna, då Bonusen börjar om skolan 2 dagar senare, den 25:e augusti=o(. Dessutom ar vi formodligen mitt upp i en flytt runt den tidpunken, men mer om det senare.

2 kommentarer:

Meilita sa...

Jaaa va kul att ni kommer till Svedala i sommar. Hoppas att vi kan ses?!

Flytt?!! Nu blev jag ju lite nyfniken.... Hoppas på Umeå!
*hoppas hoppas hoppas*

Världen är liten… sa...

Meilita: Klart att vi ska ses, och även om jag vill åka till Paradiset så tror jag det får bli hem till dig istället- vill så gärna se huset! Vem vet, vi kanske hinner med både och?
Ha ha Umeå, du är rolig du! Mig veterligen så finns det ingen amerikansk flygvapenbas i Umeå=o). Återkommer när jag vet mer, dock blir jag kvar i staterna.