torsdag, februari 7

En ljusglimt

Mitt i all det tråkiga finns det alltid små ljuspunkter, i det här fallet mina brorsdöttrar när dom fick veta att dom inte kan gå på begravningen utan istället ska vara med morfar hela dagen:
8-åringen:Måste jag vara med morfar hela dagen, kan jag inte få komma med er istället jag har ju aldrig varit på en begravning.
Varpå F., snart 4, klämmer i med:
Vill också gå, jag har inte heller varit på begravning.

Som ni förstår så fick sig alla ett gott skratt mitt i allt elände=o).

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej villebara kika in lite...bor i något annat land om jag förstått rätt?...Ja de är fint med lite små ljusglimtar ibland,,,det behövs när allt är jobbigt!!

Världen är liten… sa...

Mamma Millan: Välkommen hit=o). Bor i Boise, Idaho i USA och har bott här sedan 2004. Barn är så himla roliga, så spontana att man kan inte annat än skratta mellan tårarna.