måndag, februari 4

Ser ni någon skillnad?

Pratade med brorsan igår och han berättade att han minsann läser min lilla blogg då och då. Han tycker att det mesta är kul att läsa och han hade egentligen bara en invändning: Det faktum att jag inte har åäö i mina inlägg och skulle jag möjligtvis kunna åtgärda detta?
Taaadaaaa som ni ser är detta lilla irritationsmoment numera åtgärdat!! Har bara provat på Macen här på jobbet men det visade sig vara mycket enklare att ändra än jag trodde, yeeeaahh!

2 kommentarer:

Meilita sa...

Jag har faktiskt aldrig tänkt på det. Tycker att det kan bli en hel del roliga ord utan prickarna. Din blogg är en blogg med brytning men den epoken är alltså over!

Världen är liten… sa...

Meilita: Japp, nu kör jag helsvenskt! Inget mera hor istallet for hör=o)! Vilket i sig ar riktigt komiskt..