torsdag, februari 28

Senaste nytt

Ni som följer denna blogg dagligen vet att jag för några veckor sedan nämnde att vi kanske ska flytta. Senaste nytt är att vi blir kvar här, vilket inte är helt fel då vi trivs, Bonusen trivs osv. Vi trivs i Boise, med vänner, fritid etc. Dock när det gäller våra jobb så så önskar både jag och Maken att det var annorlunda...Vårt främsta klagomål? Varken han eller jag har tillräckligt att göra, tro det eller ej men minst en gång i veckan sitter jag och surfar i princip hela dagen!! Skandal jag vet, åh det är inte för att jag inte vill jobba utan för att det helt enkelt inte finns något att göra!

Ang flytten, det kan ändras imorgon eller om 4 månader för så är nämligen livet när man är gift med någon som jobbar i de militära.

5 kommentarer:

Meilita sa...

Jag har faktiskt funderat över eran flytt.... Det kan ju vara skönt att vara kvar när ni nu trivs så bra alla tre.

Sen är det väl bara att bita ihop & surfa fram lite jobbanonser - eller roliga klipp på you tube!

Världen är liten… sa...

Meilita: Jo det är ju så sant, samtidigt som jag var lite sugen på Californien..Att få vara närmare Makens familj, bättre klimat, plus hav och strand!

Anonym sa...

Jag har faktiskt undrat vad han jobbar med i det militära?

Och vad gäller lite att göra på jobbet så kan du alltid skriva till mig om Feng Shui kursen *blink blink*.

Dorisettan sa...

Du skojar om din arbetsbelastning? Om det är sant - hur kommer det sig att jag inte får fler mail av dig?!! :-D

Världen är liten… sa...

K det är jag: Hemligt uppdrag, blink, blink=o). Allvarligt talt, det är ganska komplicerat och jag vill ju inte avslöja några militära hemligheter så jag tar det när vi träffas.
Dorisettan: Förstår vad du menar, men när det gäller mig så är det att ju mindre jag har att göra desto mindre får jag gjort=o).