måndag, oktober 27

Förvärkar del 4

Igår kväll/natt trodde jag definitivt lilla Peanut skulle göra entre! Under cirka 3 timmar, mellan 23:30-03:00, hade jag ett intensivt tryck i bäckenet, kramp i ryggslutet och sammandragningar i livmodern. Ville dock inte väcka Maken då sammandragningarna inte var de minsta regelbunda, intensiva ja, men inte regelbundna. Han vaknade dock av sig själv när jag gick upp för tredje gången inom en halvtimme för att gå på toa, och sedan hämta en banan då jag började känna mig lite illamående. Det hela lugnande dock ner sig och i idag känns det som vanligt igen, är dock glad att jag inte behövde gå till jobbet då jag inte lyckades somna förrän efter 03 någon gång...

2 kommentarer:

Meilita sa...

Tänk så klokt beslut att inte jobba nå mer på ett tag!

Världen är liten… sa...

Meilita: Eller hur, jätteskönt.