måndag, oktober 20

Vecka 39

börjar idag och hjälp vad jag sov dåligt igår natt! Inte så mycket för att jag behövde gå på toa varje sekund utan mer på grund att jag var så himla obekväm. Vaknade typ varannan timme på grund av att jag var öm i ryggen och på utsidan av magen, inte förvärkar utan mer bara öm ungefär som när man har ett stort blåmärke eller har träningsvärk. "Turligt nog" så sammanstrålar min dåliga nattsömn med en sådan här undersökning idag klockan 13:20, kan inte påstå att jag ser fram emot det...

2 kommentarer:

annelie sa...

Ajdå. Lycka till med undersökningen. Själv går jag in i vecka 36 idag, inte många veckor kvar nu!

Världen är liten… sa...

Annelie: Tajmingen kunde ju ha varit bättre, men det gick faktiskt bättre idag. Wow, v.36 så du är precis 3 veckor efter mig! Fortsätter jag i den här takten får vi nog samtidigt=o).