tisdag, oktober 28

Sova, sova, säng, säng, säng

Visst är det "lustigt" att när man får sova hur länge man vill så vaknar man 06:30 och kan inte somna om! Hade det varit en arbetsdag hade jag tryckt på snoozeknappen 14 ggr innan jag kravlat mig upp och ramlat in i duschen..
Å andra sidan betyder det att jag sov riktigt gott igår natt, somnade vid 23-tiden och vaknade inte förrän vid 5-tiden för att gå på toa. 6 timmar i sträck är något väldigt ovanligt i dessa dagar då blåsan inte är större än en ärta.

2 kommentarer:

annelie sa...

Är det inte typiskt va? Här är det samma sak varje helg, vaknar typ 06- superpigg. Varje vardag är man dödtrött vid den tiden...

Nä, jag har inte högt blodtryck. Snarare lågt. De tror att det kan bidra också till huvudvärken att jag blir snurrig av det låga trycket- själv har jag ingen aning.

Världen är liten… sa...

Annelie: Vad bra, eller bra och bra men du vet vad jag menar=o).