tisdag, oktober 28

Officiell Tävling

Tisdagmorgon och fortfarande ingen bebis! Det är för övrigt också hur jag måste inleda varje telefonsamtal i dessa dagar=o). Nåväl nu har vi väntat länge nog och tävlingsmänniska som jag är så utlyser jag nu en officiell gissningstävling där priset är äran och ev en liten överraskning från V.S. eller liknande. Jag vet att vissa av er redan har delat med er av gissningar men var snäll och skriv ner dom igen i form av datum, tid och om det är en pojke eller flicka!

5 kommentarer:

Meilita sa...

Den sista oktober strax före midnatt kommer Mr Peanut ut!

annelie sa...

Jag tippar att det är en pojke och att han föds den 2 november på morgonen där någon gång...

Anonym sa...

Jag skulle vilja säga att det är en tjej eftersom dom andra röstat på pojke... Men även jag tror det blir en kille =) Det dröjer dock ca en vecka till innan han tittar ut. Tidigt på morgonen den 5 November föds han =)

BB sa...

Sweet a mulligan! I say Novemeber 3rd at 1:30 in the afternoon, your time zone. I have to agree that it will be a little boy.

Världen är liten… sa...

Alla: Tackar, må bäste kvinna vinna=o)!!