onsdag, november 21

Jag ar sa avundsjuk

Att fa e-mail ar ju for det mesta kul, men nar ett sadant har mail dimper ner i inboxen en kall och gra novembermorgon ar det latt att halla sig for skratt!!
"Jag befinner mig just nu pa kryssning i Karibien. Idag har vi solat och badat pa Cozumel. I morgon ska vi pa en snorkelutflykt i Belize. Vadret ar vaxlande, men maten ar fantastisk. Som tur ar finns det ett fullt utrustat gym har pa baten, sa vi tranar varje dag. Pa lordag flyger jag hem fran Miami till Sverige."

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ jag bara håller med!

Meilita sa...

Som du säkert la märke till var det inte jag som skickade de där meijlet... Roligt att nån har kul i novemberhelvetet..

Dorisettan sa...

Kryssning=konstant sjösjuka

Växlande väder=ständigt fel klädd

Gym på båten= ihållande dåligt samvete för att man inte tränar tillräckligt under semestern eftersom det rent praktiskt går.

Maten fantastisk=5 kilo tyngre och möjligen en begynnande magkatarr när semestern är slut. (Om man nu kan äta nåt mellan kaskadkräkningarna á la sjösjuka.)

Sådärja! Känns din avundsjuka lite mindre instensiv? :-D

Världen är liten… sa...

K det ar jag: Vad ar en bal pa slottet?
Meilita: Na, tyvarr (for din del)sa var det inte du. Roligt att nan har roligt liksom...
Dorisettan: *skratt*, du ar en sadan optimist=O)! Tack, det kanns lite battre.

Kapybaran sa...

with friends like that....osv.

och ja, jag ville oxå alltid ha en presentkalender, det är därför ja gör en åt barnen nu...men jag förstår varför jag aldrig fick någon *skratt*

Världen är liten… sa...

Kapybaran: Mmmm,hon som skickade mailet ar mig valdigt kar men det var tufft att tycka om henne igar=o).