söndag, november 11

Lika gammal som en sjundeklassare

Rensar i garderoben och hittar bland annat nagra gamla favoriter som jag fortfarande anvander till och fran. Den ena ar en bla tjocktroja som jag bestallde fran H&M Rowells for typ 8-10 ar sedan och den andra ar en bla armlos topp som ar perfekt under kavajer och koftor. Insag igar att jag haft den sistnamnda i over 13 ar, 13 ar!!! Tittade namligen pa market och insag att den var av market Adelsten och sist jag var i en sadan affar var nar jag pluggade i Linkoping hosten 1994...hepp...hepp..

4 kommentarer:

Kapybaran sa...

gamla godingar.......har också ett par sådana. köpte en tröja i london julen '93 som fortfarande är en av mina absoluta favvosar för lata dagar hemma.
den kostade typ £8 då och ser helt oanvänd ut. bra köp. joho.

Världen är liten… sa...

Kapybaran: Precis vilket kap, min bla tjocktroja ser ocksa fortfarande ny ut. Inga noppor sa langt ogat kan se och halslinningen ar fortfarande fast och fin. Tror jag betalade runt 240sek nar det begav sig.

Meilita sa...

Makalöst är ordet!

Världen är liten… sa...

Meilita: Visst ar det, det var battre forr=o)!