tisdag, november 20

Se det snoar, ja se det snoar...

det var ju roligt ha ha. Forsta snon har alltsa kommit och det ar ju vanligtvis ganska mysigt, jag menar jag har ju hellre sno an kall-blast-regn, forutom nar det ar snoblandat regn och man maste cykla...Overlevde givetvis, har ju overlevt mycket varre da jag vaxte upp i Norrbotten dar nar det var som kallast nadde -40 och dessutom sa cyklade jag hela min gymnasietid, host, vinter, var och fy fasiken vad kallt det var ibland men det gick det med. Men nu ar det sa att jag fatt smak pa "andra sidan", blivit bortskamd, insett hur varmt och skont det kan vara i och med att jag hade tillgang till bilen forra veckan. Suck, men nu ar det som det ar och vi behover egentligen inte en bil till, det ar bara jag som kanner mig lat emellanat.

2 kommentarer:

Meilita sa...

Men va kul med lite snö!

Världen är liten… sa...

Meilita: Ja, lite kul ar det eller ska jag saga var det for allt ar redan bortsmalt. Solen skiner och det ar +5C ute.