fredag, mars 14

När det trycker på

Bonusen hade sin första baseball träning igårkväll. Inledningsvis var det jättekul att kika, träffa tränaren, dom andra föräldrarna osv. 2 timmar senare i snålblåst, vrålhungrig(hade med mig lite snacks men jag trodde inte att träningen skulle pågå i två timmar!)och inte en toalett i sikte var det mindre roligt....Jagade runt som en skållad och hittade äntligen toaletter, men till min förtret så var dom givetvis låsta! Insåg till slut att det var någon typ av företag tvärs över gatan, men eftersom klockan var efter 18 hade jag lite hopp om att dom skulle vara öppna, men lycka det visade sig vara en kvällsöppen tandläkare! Det är nog första och sista gången jag blir så lycklig över att gå till tandläkaren=o).

2 kommentarer:

Meilita sa...

Jag säger bara: always check for your nearest exit eller toalett. Snyggt jobbat kussen!

Världen är liten… sa...

Meilita: Den lättnad som jag kände var obeskrivlig...