fredag, mars 7

Äntligen

Ser äntligen ljuset i den läbbiga och trista förkylningstunneln, har slutat hosta och sov som en stock igår! Näsan är fortfarande lite tät men man kan ju inte få allt! Fasiken vad skönt att det är över, det tar verkligen något enormt på krafterna att vara sjuk, ingen energi till varken matlagning, städning eller till att göra något kul. Huset ser med andra ut som en bomb briserat och jag som ska ha Mary Kay party (smink) ikväll!! Huvva, det blir en intensiv eftermiddag!!

5 kommentarer:

Dorisettan sa...

HA HA HA HA! (ord är överflödiga)

Meilita sa...

Smitta inte ner Mary Kay nu bara!

Meilita sa...

Jag menar förkylt smink är ju ingen höjdare!

Anonym sa...

Jaha men nu har du smittat ner mig :(

Världen är liten… sa...

Dorisettan: Ha ha skratta du bara, men det gick riktigt bra och jag fick äntligen chansen att prova mineral puder alldeles gratis. Hur bra son helst - I love it!
Meilita: Det gick bra alla verkade glada och friska, inget klet i sminket och inget kletigt smink!
K det är jag:Förlåt det var inte meningen=o(.