tisdag, mars 11

Rasister ger mig utslag

Bland det värsta jag vet är följande kommentar:
"Jag är inte en rasist men".....åså följer en helt klart rasistisk kommentar men som givetvis inte räknas eftersom dom började meningen som dom gjorde....NOT!!
Jag fär utslag, klåda, kräkningar you name it när jag hör någon börja en mening på det viset! Vet inte vad jag ska säga, blir så paff liksom men skulle vilja säga något åt det här hållet:
- Det där var dock helt klart en rasistisk kommentar, så antingen står du för vad du är eller så håller du käften!!

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Kul rasistparodi

Anonym sa...

Glömde säga att det var jag som tog bort den första kommentaren för jag skrev fel.

Världen är liten… sa...

K det är jag: Hur roligt som helst - tack!