lördag, mars 29

Vad är det för fel på folk??

Vi hämtade Bonusen på flyget idag då han har varit och hälsat på sin mamma under påsklovet. I alla fulla fall så var jag tvungen att gå på toaletten, jag går in och sätter mig ner och inser att kvinnan i båset intill har ett väldigt privat och personligt samtal med någon. Bestämmer mig ganska snabbt för att hon måste prata med en kompis i båset brevid, men tänk så fel man kan ha....För efter ett tag inser jag att hon inte får något gensvar vilket betyder att hon pratar på mobilen, sittandes på toaletten!!!! Jamen va f-n är det för fel på folk??!! Så j-kla äckligt!

3 kommentarer:

Dorisettan sa...

HA HA HA! Så otroligt osmakligt! Dels tvingas ju den stackaren hon pratar med att höra alla evetuella toalettljud och dessutom måste alla på toaletten höra hennes samtal.

Världen är liten… sa...

Dorisettan: Eller hur??Fruktansvört osmakligt, trodde verkligen varken mina öron eller ögon!

Anonym sa...

det är väl bättre än att höra OCH se? :S